Segítség & Kapcsolat
Kérdéseid vannak a termékeinkkel kapcsolatban? Nézd meg az guides listáját |
Hívj vagy írj e-mailt |
Hétfőtől csütörtökig 10:00-16:00
Kérdésed van? Hívj +36 21 200 7813 Vagy küldjön nekünk üzenetet: |
Fiók & Megrendelés |
Szállítási cím megváltoztatásaHa a megrendelésed még nem adtuk fel, valószínűleg még meg tudjuk változtatni a szállítási címet. Kérünk, írj nekünk egy emailt az címre. |
E-mail vagy telefonszám megváltoztatásaSajnos a megrendelés leadását követően nem tudjuk megváltoztatni a megadott e-mail címet vagy telefonszámot. |
Megrendelésem állapotának megtekintéseA megrendelésed aktuális állapotát a korábbi megrendeléseim oldalon tudod megnézni. |
Hogyan tudom beváltani az ajándékutalványom?Ha van egy ajándékutalvány kódod, azt hozzá tudod adni a SkatePro fiókodhoz, vagy fel tudod használni közvetlenül a fizetésnél, ahol a fizetési opciók alatti Ajándékutalvány beváltása gombra kattintva meg tudod adni az ajándékutalvány kódját. |
Hogyan tudom felhasználni a SkatePro kreditem?Ahoz, hogy hozzáférj a SkatePro kreditedhez, be kell jelentkezz a SkatePro fiókodba. Bejelentkezés után a vásárlásnál fel tudod használni a kredited. Az összeg automatikusan le lesz vonva a megrendelés összegéből. |
Szállítás |
Mennyi ideig tart a szállítás?A legfrissebb információkat a szállítási időről megtekintheted fizetéskor, vagy a szállítási információk oldalon.. |
Miért kaptam 2 nyomonkövetési linket?2 raktárunk van, egy Dániában és egy Belgiumban. Bizonyos esetekben a megrendelésben szereplő különböző termékeket különböző raktárból adjuk fel, azaz a termékeket nem együtt küldjük el. Így előfordulhat, hogy nem egyszerre érkeznek meg. Ebben az esetben e-mailben értesítünk erről és megadjuk a nyomkövetési linkeket. |
Rossz terméket kaptamEbben az esetben kérünk küldj nekünk egy e-mailt a következőkkel:
Kérünk, hogy ne küldd vissza a terméket egyből. Amint felvetted velünk a kapcsolatot mi megoljduk a termék visszajuttatását, díjmentesen :) |
Sérült terméket kaptamSérült volt a csomag amikor kézhez kaptad? Esetleg a szállítmányozó cég ragasztójával volt lezárva?
|
Hiányzik egy, vagy több termék a csomagbólKérünk válaszd ki a lentebb található esetekből azt, ami a te esetedre vonatkozik: 1. Sérült csomagolás Amennyiben sérült csomagot kaptál kézhez, esetleg a szállítmányozó cég ragasztóját találod a dobozon, vagy akármi más jelét látod annak, hogy a csomag sérült, kinyitották, vagy a termék bármilyen módon elveszhetett útközben, kérünk küldj nekünk egy emailt a következő információkkal:
2. Két nyomonkövetési számot kaptál? 2 raktárunk van, egy Dániában és egy Belgiumban. Néha előfordul, hogy az olyan megrendeléseket, amelyek több terméket tartalmaznak, két külön csomagban, két különböző raktárból küldjük el. Ez azt jelenti, hogy előfordulhat, hogy nem egyszerre kapod meg a megrendelésed minden elemét. Ezekben az esetekben, mindig elküldjük minkét nyomonkövetési számot emailben. 3. Egyik sem Amennyiben a csomag nem sérült, és csak egy nyomonkövetési számot kaptál, de mégis hiányos vagy hibás terméket kaptál, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot. |
Visszaküldés & Visszatérítés |
Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelésem?Vissza szeretnél küldeni valamit? Semmi gond, mi gondolsokdunk róla, hogy gyorsan és egyszerűen vissza tudd küldeni a terméket. Egyszerűen online regisztrálni tudod a visszaküldést, és mi fel fogjuk veled venni a kapcsolatot. |
Bármelyik terméket vissza tudom küldeni?Nem, nem minden küldhető vissza. Az olyan extra szolgáltatásokat amikkel megbíztál minket, és a termék testreszabását jelentik, illetve testreszabott termékek árát sajnos nem áll módunkban visszatéríteni. Itt találsz több információt: Elállási jog - kivételek |
Ki tudom cserélni a terméket?Egyszerűen csak küldd vissza a terméket nekünk, és adj le egy új megrendelést kívánt termékre. Amint beérkezett hozzánk a küldemény és mi átnéztük a csomag tartalmát, elindítjuk a visszatérítést és ezzel egyidőben értesítünk is erről. |
Mit csináljak a hibás termékkel?A SkatePro-nál 365 napon belül visszaküldheted a termékeket. |
Mit csináljak a hibás termékkel?Hibás terméket kaptál? Kérünk, ne küld el azonnal nekünk a terméket. Olvasd el a panasz benyújtási útmutatónk és vedd fel velünk a kapcsolatot. Ez azért fontos, mert gyakran úgy meg tudjuk oldani a problémát, hogy nem is kell a terméket visszaküldeni. |