Panaszod van egy termékkel kapcsolatban?
Hibát találtál egy megvásárolt terméken? Arra kérünk, hogy ne küldd nekünk vissza egyből. Olvasd el az alábbi reklamációs útmutatónkat és inkább vedd fel velünk a kapcsolatot, mivel a legtöbb esetet sikerül megoldani mielőtt a termékek visszaküldésére kerülne a sor.
A Dán Áruértékesítési törvény alapján 24 hónap áll a rendelkezésedre, hogy jelentsd a hibát a kézhezkapott terméken. Ez a reklamációs jog azt jelenti, hogy te, mint vásárló, panaszt tehetsz a termék olyan hiányosságairól, problémáiról melyek a szállításkor már jelen voltak. Ennek azonban az a feltétele, hogy csak olyan hibára/sérülésre vonatkozik, amit nem helytelen használat vagy más káros viselkedés okozott. Ez azt jelenti, hogy elveszíted a termékre vonatkozó reklamáció jogát, ha a terméken a helytelen használat jelei vagy nem a használati útmutatóban leírtak szerinti karbantartás jelei láthatóak, illetve ha változtatásokat végeztél a terméken.
Amennyiben a panasz elfogadásra kerül, a terméket kicseréljük, megjavítjuk vagy visszatérítjük az egész vagy részleges árát, a hiba mértékétől és a szituációtól függően.
Fontos, hogy a hibát mihamarabb, a hiba észrevételétől számítva reális időn belül jelentsd. Általában a 2 hónapon belüli jelentés megfelelő, reális időnek számít.
Küldj nekünk képeket a panaszod mihamarabbi elbírálásához
Ahhoz, hogy elindíts egy reklamációt a SkatePro-nak szüksége lesz emailben elküldött képekre és/vagy videókra az email címünkre. Az összes információ és képek elküldése után, a munkatársaink kiértékelik a részleteket, ami általában nem tart tovább néhány munkanapnál.
Szükségünk lesz képekre a következőkről:
- Képek az egész termékről, különböző szögekből
- Részletes képek a hibáról
- Kerékpárok esetén: A bicikli sorszáma, ami a bicikli vázán található
Fontos: Ha nehéz érzékeltetni a problémát álló képeken, küldj nekünk bátran videókat is. Szeretnénk ha éles és jó fényviszonyok között készült képeket küldenél. Javasoljuk, hogy a csatolmányok teljes mérete ne haladja meg a 20 MB-ot, ellenkező esetben a fájlok nem érkeznek meg a postaládánkba. Ha a fájlok mérete meghaladja a limitet, javasoljuk, hogy küldd őket 2-3 külön emailben.
Továbbá, kérjük küldd el a következő információkat:
- A kerékpár vázának sorozatszáma
- Mi a pontos hiba/hiányosság/kár?
- Milyen trükköket végezett a felhasználó a termékkel legutóbb vagy amikor a probléma felmerült?
- Mi a felhasználó súlya?
- Mi a felhasználó tapasztalati szintje?
- Mi a megrendelési azonosítód a termékhez?
Az összes információ és képek segítségével kivizsgáljuk a részleteket, ami általában nem tart tovább néhány munkanapnál.
Amennyiben szeretnétek panaszt tenni vagy benyújtani egy reklamációt, illetve ha kérdéseitek merülnének fel, keressetek minket bizalommal!