SkatePro: A dán e-kereskedelem egyik legjobb díjazottja
A SkatePro nyolcszor nyerte el az E-handelsprisen díjat, ezzel megszilárdítva pozícióját Dánia egyik legtöbb díjat elnyert e-kereskedelmi vállalataként.
Ez a rangos elismerés magában foglalja az ország legjobb e-kereskedelmi vállalatának ítélt Arany Díj (Guldprisen) kétszeri elnyerését is. A díjjal a dán e-kereskedelemben kiemelkedő teljesítményt, innovációt és vezető szerepet betöltő vállalatokat díjazzák.
A zsűri egyik tagja így nyilatkozott:
"A SkatePro a dán e-kereskedelem számos területén ragyogó példa. Amellett, hogy piacvezetők, törekszenek az innovációra, a tisztességre és a kiváló üzleti gyakorlatra".
A SkatePro díjai
A SkatePro összesen nyolc E-handelsprisen díjat érdemelt ki:
- 2021 - Az Arany-díj (Guldprisen), a B2C-díj és az Export-díj nyertese.
- 2017 - A B2C-díj nyertese
- 2015 - Az Arany díj (Guldprisen) és a Cross Border Award győztese.
- 2013 - A Növekedési Díj nyertese
- 2009 - A Keresés Díj győztese
Niels Ralund, a Dansk Erhverv e-kereskedelmi igazgatója így kommentálta a SkatePro eredményeit:
"Ez lenyűgöző. Világos, hogy a korlátok helyett inkább a lehetőségeket látják, különösen az exportsikerük miatt, amely nagyrészt az erős ügyfélkapcsolatok kialakításának képességére épül. A SkatePro óriási inspirációt jelent a digitális kereskedelem, az ügyfélszolgálat és az export terén".
Az E-handelsprisenről
Az E-handelsprisen Dánia legrangosabb díja, amely az e-kereskedelemben elért kiválóságot ismeri el. A Dansk Erhverv (Dán Kereskedelmi Kamara) által szervezett, évente megrendezett eseményen olyan kiemelkedő dán vállalatokat díjaznak, amelyek új mércét állítanak fel a digitális kereskedelemben. A 2000-es alapítása óta az E-handelsprisen olyan területeken elért eredményeikért díjazza a vállalatokat, mint az innováció, az ügyfélszolgálat, az exportsiker és a piacvezetés.
A díjátadási folyamat során a vezető e-kereskedelmi szakemberekből álló szakértői zsűri alapos értékelést végez. Ezek a zsűrik minden évben több mint 500 jelölt vállalat közül választják ki a győzteseket, és olyan kritériumok alapján értékelik őket, mint a teljesítmény, a digitális innováció és az üzleti hatás. A győztesek a dán e-kereskedelem legjobbjait képviselik, és a minőség és a siker mércéjét jelentik mind nemzeti, mind nemzetközi szinten.